Подобряване на отзивите

Подобряването на отзивите от клиенти е един от най-важните елементи за увеличаване на продажбите. Отзивите от предишни клиенти оставени в Booking, Google и други онлайн платформи са съществено важни при избора на хотел за предстоящата почивка. Поради тази причина е съществено важно да се обърне внимание на мнението на всеки един клиент и да се работи в посока на подобряване на цялостното изживяване по време на престоя. За жалост всички сме се сблъсквали с недоволни клиенти и такива винаги ще има, но почти винаги има какво да се направи за да спечелим тези клиенти на наша страна. За правилното анализиране на клиентските мнения е нужно да се научим да четем между редовете и да отсяваме елементите които можем да подобрим. Ако имате нужда от съдействие и изготвяне на детайлен анализ и препоръка съобразена с Вашите лични нужди не се колебайте да се свържете с нас.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *